5 dagar kvar...

Jaha, nu är man hemma igen med en stor klump i magen. Mamma lagade tacopaj och det var så gott att jag knappt kunde sluta äta! Så nu sitter man här med magen full och mår smått illa. Men det är det värt.

Vairt på stan och bränt en massa pengar. Har lite dåligt samvete eftersom jag borde spara mina pengar till resan... Men äsch, skorna var fina! Dessutom köpte jag en mycket väldbehövd locktång och så hittade jag ett fint, rött linne på rea som jag köpte. Tanten på Centrum var hur trevlig som helst och babblade jättemkt med mig om hur bra det är att fynda. Det är alltid roligt att handla ifrån ställen där personalen är trevlig :)

Försöker få tag på Erik så jag kan sätta upp lite regler inför mitt besök. Kom på att han har en massa bondkatter och jag är sjukt allergisk mot katter. Katterna får faen inte vara i huset där jag ska sova, så han måste städa. Jag är nog en jobbig gäst, men äsch, jag ska jue få stå ut med hans humor i en vecka :p

Uff, jag är sugen på öl. Hade varit gott att gå till Mommas och bara ta en öl, ta det lugnt, snacka lite skit. Men ja, blir nog att ta det lugnt ikväll. Kan tvinga Ingrid att ta en öl i morgon med mig om jag är lika sugen ;p Kanske borde fundera på vad jag ska ha med mig, men mamma har ännu inte tvättat alla kläder som jag har kastat i tvättstugan. Blir väl att jag får tvätta alltsammans på söndag ;P

Nu längtar jag bara till måndag, har bara tre dagar kvar på jobbet. Imorgon blir det att jobba lunch så jag ska förbi skomakaren med mina skor där klacken nötts något förjävligt och på öb där jag ska köpa schampoo och duschcreme samt mouse till min resa. Sen tror jag allt handlande inför resan är avklarad! Och i värsta fall har jag jue måndag då jag kan handla, åker jue först vid sex-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0