En paus ifrån verkligheten

Det känns verkligen som att jag har en paus just nu, en paus ifrån livet, ifrån verkligheten. Det är ganska skönt, men samtidigt deprimerande. För jag lyckas alltid sitta och analysera varje minsta detalj i min liv och min personlighet, så det brukar sluta med att jag blir deprimerad.

Imorgon börjar jag jobba, sedan lär jag få jobba arslet v mig resten av månaden. Men är bara tre veckor tills jag blir arbetslös, och känns skönt att jag får en månads semester ändå. Bara jag får jobb sen! Uff, det är så jobbigt att vara säker... Bläh. Jag avskyr att inte kunna ha kontroll över mitt liv ;p

Vad har jag gjort då sedan min babe lämnade mig? Ja, jag har faktiskt varit otroligt aktiv. Var på bio med Sara igår och idag har jag och syster varit på stan. Var och fikade igen (mina pengar går som smör i solskenet för tillfället), men vi hade det trevligt. Senare ska vi se på film ihop, för hon ska jue åka hon också nu på onsdag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har tusen tankar i skallen, men som vanligt så är jag reserverad. Så känns dumt att skriva, jag känner mig inte så ytlig idag. Får skriva när jag blir mitt gamla, vanliga, glada jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0