Nygammal klänning

Mamma har rensat uppe på vindan idag och så hittade hon en klänning som både hon och mormor har haft. Jag provade den och blev genast förälskad! Så söt! Verkligen en sommarklänning, så jag blev lite irriterad på mor min för att hon gav den till mig nu när det är höst. Men ja, här är en bild på den iaf!

fin


Synd att man måste hålla upp kamera bara, så armarna döljer halva klänningen. Men men ;p Och här kommer en bild på mitt hår från igår då jag lockade det, såg lite roligt ut på bilden, såg mycket bättre ut i spegeln, men men ;P

lockigt

Kommentarer
Postat av: Jullan

kanonsöt klänning:D

2008-08-29 @ 17:16:18
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0