Resultat av dagens fåfänga

Ja, nu har man gjort ett försök att locka håret och fixa till det. Och så jävla dåligt blev det faktiskt inte! Fast får se vad Sara säger, hon är ganska bra med att kommentera ens försök till att fixa sig. En gång sa hon åt mig att mitt hår såg ut som knullruffs när jag hade försökt locka det ;P

kjol


Bilden är dock suddig, kunde inte få den bättre. Är så dåligt ljus här nu när det är molnigt och grått ute, och en lampa ger jue aldrig lika bra ljus som solen. Men men, ni ser jue på ett ungefär min "nya stil" - tro mig, det här är andra gången i mitt liv som kjolen är skjortan och inte tvärtom. Men jag tycker det är fint, även om det känns ovant. Som mina strumpbyxor och strumpor, nyinköpta från igår. Enda problemet är att jag inte har någon jacka som passar, och här i Kiruna kan man absolut inte gå ut utan jacka. Då fryser man ihjäl!

Nej, nu är snart min tvättmaskin klar så ska hänga upp tvätt och börja röra mig mot stan och köpa mina skor. Usch, fy så materialistisk jag har blivit!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du var jättefin idag ;D Inget knullrufs där inte ;D

2008-08-27 @ 17:22:31
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0