Sista arbetsdagen

Ja, så var det bara en dag kvar, idag. Det blir en 12-timmars pass, men då får man ihop lite pengar iaf. Jag ska jobba arslet av mig nu min sista dag, för sedan hinner jag softa i en månad ;)
   Igår hade vi det hyffsat mycket på Grapes. Det var ganska roligt, men jag fick yrselanfall precis när jag hade mkt att göra. Min kropp har så bra timing alltså. Men förutom det och ett bord med fyllisar så gick allt bra och gästerna var trevliga.
   Idag ska jag jobba på Grapes och sedan på Nöje. Så köp en sista drink av mig ;) Sedan vet man jue inte om jag kommer tillbaka dit eller inte, det får framtiden avgöra.
 
Jag känner mig dock måttligt stressad över vad jag har att göra. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och mitt i rummet ligger min tomma resväska. Jag måste packa, och jag måste städa. Det är aldrig trevligt att komma hem till ett ostädat rum. Det är lite konstigt med mig, enda gången då jag är noga med städning, det är när jag ska åka iväg.
   Och resväskan ekar dystert tomt. Den ser väldigt liten ut för tillfället och jag undrar hur faen mina skor ska få plats där. När jag reste till Sthlm hade jag bara med mig tre par skor tror jag. Nu planerar jag på och dra med... sex stycken. Och Skor tar plats! Sedan måste jag jue ha kläder och ujj, ujj. Hur faen ska allt få plats? Kanske måste ta en större resväska iaf...
   Sedan har jag jue också tänkt handla en massa och jag åker flyg hem så allt måste jue få plats i resväskan. Uff, vad jobbigt att packa. Jag avskyr det. Det enda som är roligt med att packa är att man känner att man snart är på väg.

Imorgon blir det Kina-restaurang. Mums! Dit har jag längtat nu i en vecka efter mina friterade räkor. Tror jag även ska vara fräck och beställa in en förrätt, och alkohol till maten. Pappa kommer få psyk på mig, haha, men det är jue trots allt min avskedsmiddag - sedan får mina päron inte se mig på en månad.

Nej, nu ska jag väl dra tummen ur arslet och börja packa lite så jag har tid och sträda också på söndag och måndag.

P.S. I torsdags när jag umgicks med Ingrid så skulle vi inhandla mat ifrån Empes. Vi kom dit och mötte Simon som frågade om vi var hungriga. Jag skämtade att vi bara kom dit för att hänga och vara coola. Och så glömde vi jue faen att beställa! Haha. Så det blev som att vi stod och hängde!
   Jag och Ingrid, vi är som vi är ;P D.S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sex par skor ? :O Du är ju galen!

Haha, herregud :P Ta med färre par skor o köp nya på resan för det kommer du GARANTERAT hitta ;)

2008-08-30 @ 16:37:42
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0