En helt vanlig torsdag

Jag förstår inte varför människor nu för tiden har blivit så trevliga! När jag loggade in på helgon fatt läsa Nemi så hade någon skrivit till mig: "du passar inte in här. sjung på en skolavslutning för dom som gått ut 5:an vetja." Och när ja loggade in på lunarstorm för att ta bort skiten hade någon skrivit åt mig: "jävla hora." Fritt främmande människor som använder sig av yttrandefriheten för att sprida lite solsken i sina medmänniskors hjärtan, är det inte underbart? :)
   Nej, jag skrattar faktiskt bara åt dem som skriver så. Men trots det kan jag faktiskt inte förstå, hur jag än anstränger mig, vad som är det roliga i det? Tja, människor har väl olika syner på humor. Jag tycker nöjet är att läsa dessa patetiska människors desperata försök på att få en reaktion, inte att skriva det. Usch nej, jag hade säkert varit dålig på det och skrivit en sekund senare: "Förlåt mig, vill du ha en glass? Jag bjuder!"

Inte har man fått mycket sömn inatt heller. Somnade först klockan halv 5, och upp klockan halv 9. Yey, det var en väldigt rolig upplevelse! På jobbet fick man självlart springa arslet av sig och jag svettades som en gris fatt bli färdig med allt till klockan 15:00. Då bjöds det på fika och Ida fick till och med en present från Tompi - en minibikini! Haha, vi hade ganska roligt angående den där bikinin ;P
   Jag åt dock inget fika då jag hade tryckt i mig en massa pannkakor med jordgubbssylt ocvh grädde till lunch, dessutom tycker jag inte om tårta särskilt mycket. Så jag åt inget, trots att Ida erbjöd sig att mata mig.

Halv 4 blev jag partykillern som bestämde sig för att gå hem, och då började resten av gänget också att röra på sig så jag kände mig verkligen som en partykiller. Men men, jag ville hem och hinna sova lite innan middagen och kvällen.
   Men det blev inte så mycket sömn för mig för idag skulle jag vara populär tydligen. Först ringde syster yster, fast det var på väg hem, men ändå. Sen så hade jag lovat att ringa Daniel idag så jag ringde honom. Sen när vi hade lagt på skickade Erik en massa sms och till slut klockan 17:00 blev det tyst och jag hann välsova en kvart innan Richard ringde och frågade vad för vin jag skulle ha. Som om jag är någon vinexpert, jag vet bara att rött vin är gott och så mycket vet jag ;P
   Därefter vart det middag, lite prat med modern om allt möjligt och nu sitter jag här och väntar på att Richard ska höra av sig så jag får dricka vin! Visserligen borde jag göra mig i ordning innan, men jag har lång tid på mig. Vi bestämde att vi skulle träffas omkring 20:00. Fast jag orkar faen inte vara finklädd, men jag kan vara anständig nog att ta på mig jeans istället för mysbyxor. Det är jue det enda jag har gått omkring i den senaste veckan. Och arbetsbyxorna då. Och jeansshortsen när jag städade. Men mest mysbyxor. Och gissa varför? De är mysiga ;)

Usch, vad jag känner mig svamlig idag! Det är nog på grund av all sömnbrist. Det är inte bra att ha sömnproblem, inte för mig i alla fall. dessutom blir jag mer klumpig än vanligt, och det är jue inte alltid det bästa när man jobbar med glas. Jävlar vad gästerna hade roligt åt mig igår när jag råkade tappa lite glas. Visserligen var det i diskrummet, men det hördes självklart ut och så frågade dem om vi hade haft en "cat-fight" och vem som vann.
   I vanliga fall hade jag väl svarat att det var jag som vann. Men igår var jag bara less på alla fyllisar så jag ignorerade väl dem mer eller mindre ;P
   Jag var inte alls på humör igår. Jag var bara less, less, less. Var less redan när jag steg in i Mommas. Och jag har bara jobbat där i en 2 månader och lite mer, haha ;p Men jaja, alla blir nog less på sitt jobb nån gång i livet.

Nej, nu ska jag faktiskt ta att göra annat. Kanske välja ut ett par jeans (jag vet vilka jag ska ha, så därför kommer jag antagligen inte alls ha på dem).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0