Dagen efter

Fy fan alltså... jag är bakis som ett jävla svin! Gick bra imorse, men fan när klockan blev vid 1 så började baksmällan och nu sitter man här och skakar ungefär och försöker få i sig mat och vatten. Smart Sara ;p Men blir man bjuden på vin, då känns det jue elakt att inte dricka... Fast jag lämnade fan halva glaset igår, jag gav upp kl 3 medan alla andra festade vidare... Fattar inte hur de orkar festa så mkt, jag vart helt slut och jag är helt slut idag.
   Fast som Arvin sa: Jag har inte lika många år av övning :p

Uff, jag hatar dagen efter... man blir så jävla seg ;P Sov inte särskilt mkt eller bra inatt, sedan så fick jag sitta å vänta på bussen, så satt 2 timmar och stirrade in i en vägg ungefär ;P Och nu sitter jag här och slökollar på tv samtidigt som jag sitter vid datorn. Medveten om att jag snart måste fixa mat och mig själv till jobbet. Om jag ska åka med bussen till Jukkas måste jag ge mig iväg vid 5...
   Är inte särskilt säker på att jag är körduglig idag om jag ska vara ärlig ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0