Harmonisk

Det går inte att leka med elden utan att bli bränd. 
  
Aja, jag ska jue försöka mitt nya harmoniska liv så vi skyller på fel tidpunkt. Alla människor kan inte vara onda, de har säkert en väldigt bra förklarning. Jag har alltid bra förklarningar iaf, enda problemet är att jag aldrig har en chans att berätta om dem. För när jag öppnar munnen så kommer det bara ut tystnad, och då låtsas jag som det regnar istället :)

Shot, nu är det dags för nya tag. Jag ska bli en harmonisk människa, börja hålla på med yoga och testa feng shu. Jag ska bli andlig av mig, släppa ut all besvikelse och ilska som jag bär runt med. Bli lite alternativ :) Och inte vara så ytlig som jag varit hittills - det har jue inte funkat hittills så varför skulle det funka i framtiden?

Till annat än mitt upproriska känsloliv: Ska tll jobbet kl 9 idag, så lär bli en låång dag. Det ska bli härligt ändå :) Och hoppas att det finns lite värme där inne, men jag vågar inte ta några risker så jag pälsar på mig som satan - det är jue bättre att man börjar svettas än att man fryser.
   Var jue inte där igår så ska bli roligt att se hur baren ser ut nu, är säkert jättefint :) 

Nej, nu ska jag väl ta lite frukost. Fast hatar det här att tvinga i mig mat på morgonen, för jag har ingen aptit alls då. Även om jag kan ha varit svinhungrig när jag gick och la mig...  Blääh, blääh ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0