It takes a fool to remain sane

Fy satan vad trött jag är idag. Satt uppe och kikade på "Dead mans chest" till kl 4 igår natt, sedan sov jag gott till kl 13:00. Hade lagt väckarklockan på 12, men det var så skönt att ligga under täcket och mysa. Sådana dagar är det skönt att jobba kväll, fast jag tvingade upp mig klockan 1 (jag kan jue inte sova bort hela dagen).
   Aja, jag måste få tag på 3:an av Pirates nu, länge sen jag såg den (när den var på bio). Då var jag inte så överförtjust i filmen, men vill ändå se den igen. Jack Sparrow är så cool! Fast jag skulle nog aldrig kunna bli tillsammans med en sådan kille... nej nej. Fast jag och en väninna pratade häromdan om att man aldrig faller för killar som är bra för en. 
   Fast problemet med mig är väl att jag inte faller alls. Jag försöker tvinga mig på fall, men jag är helt enkelt en kall människa ;P Nej, men jag är väl inte riktigt redo för att kastas in i den farliga leken ännu... 
   Men mitt ointresse tar många killar som att man är "svårflirtad". Svårflirtad... Ja, det är jag absolut! Men vissa killar vill man bara slå lite vett i skallen. Många verkar seriöst tro att de är så snygga och charmiga att de kan få vem som helst och blir chockad när man inte kastar sig in i deras famn... Killar alltså ;p

Men jag behöver jue inte någon pojkvän, jag har jue min underbara killkompis som fyller alla själsliga behov av en pojkvän. Han och jag har jue redan diskuterat om hur vi kommer åldras ihop så ;P

Nej, nu ska jag nog ta och duscha lite. Sen blir det nog kaffe och lite project runway :)
   Och idag kommer min syster hem igen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0