Mkt som händer

Uff... jag är trött, som vanligt. Är less på tidiga morgonar å vara tvungen att stiga upp när väckarklockan ringer... Känns som att man borde ha blivit van nu efter en sån här vecka... men icke. Och ändå har jag sovmorgon idag...

Helgen har varit en... underlig helg. Allt gick väl inte som jag velat, eller hoppats. men man får försöka koncentrera sig på det positiva, och jag träffade jue en massa trevliga människor.
   Fast kanske är det jag som överdriver? Vet inte... fast jag tänker ihjäl mig många gånger, kanske tankarna som har lurat mig? Jag vet inte någonting alls något mer... Kanske är jag elak, jag vet inte... Känslokall? Tyvärr, jag försöker men det går åt skogen jämnt ;p

Snart öppnar vi iaf. Det ska bli skönt att få jobba kväll igen, och att ha ett riktigt arbetsområde och inte flänga runt bara ;P Tror jag ska prata med Stefan att jag inte vill få mat från jobbet, då får man ut mer cash och jag kan jue ta en macka bara å äta när jag jobbar 8h ;P Har man klarat sig 10h utan mat på jobbet borde man klara 8h så ;p
   Fast ska bli trist på ett sätt för då kommer Mark försvinna, och han är verkligen ett lyckopiller i allt ;P Igår så kramade han mig när han såg mig och säger alltid åt mig att jag jobbar på så hårt och är så stark, jättebra för självförtroendet eftersom det finns andra som hela tiden vill påminna en om hur lite man kan ;p
   Nä, det gäng jag ska jobba med är helt ok. Visserligen är vi alla olika, men om alla bara håller sig trevliga så är det lätt att komma överrens med alla. Och det är faktiskt riktigt skönt att ingen spelar diva :)

Nej, ska väl försöka få i mig någon frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0