Röstlös, men troligtvist inte bröstlös

Borde man inte bli friskare jue längre tiden går? För jag tycker jag bara blir sjukare för varje dag! Idag har jag knappt någon röst, bläääh.
   Har iaf sovit 9h idag. Fy fan vad skönt det var! Blev väckt kl 10 av att d ringde, men somnade snabbt om igen. Jag hade inte på någon väckarklocka, ingenting. Jag hade bestämt mig att för en gångs skull sova ut. Så det känns skönt. Kan dock inte prata med någon ;p

Ikväll är det fest iaf! Varit på som satan innan, men idag känner jag mig faktiskt inte så sugen. Beror nog på förkylningen. Men men... det är bara jul en gång ;P Får se hur det blir. Måste prata lite med vänner och bekanta för att få ihop någonting ikväll, blir nog inte Ferrum. 
   Äh, det blir nog fest på ett eller annat sätt. Det brukar oftast lösa sig. Annars är det jue bara att åka till Jukkas ;P Igår hade Andy porrfilm t.o.m. och inte bara porrtidningar! Haha, han är rolig ;P

Uscha, i den här familjen så skriker alla alltid. Och eftersom jag inte har någon röst så går inte det så bra... blääh. 

Lägger väl in senare julbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0