Skulptör

Nu är jag hemma igen, idag har jag jobbat 8h. Inte fatt det var så mkt jobb, bara lite information om isbaren och sedan skulle vi skulptera efter lunch. Jag kan inte göra skulpturer. Jag försökte göra en rund boll i kanten och när jag blev uttråkad gav jag upp. Pratade med Mark istället, en av skulptörerna, och han är den skönaste människan jag har träffat på länge. Han kommer ifrån England, så han var lite svår att förstå sig på, men han var jättetrevlig och lätt att prata med. Verkar som jag har lättast att prata med utländska, äldre män... mysko ;p Jag kanske inte är så norrländsk av mig, även om jag skryter vilt och brett om hur vi kirunabor tål all kyla ;p

Jag är iaf svintrött efter nattens minimala sömn... men nej, jag ska inte sova! Jag ska sitta uppe tills jag somnar stående, jag ska få en natts sömn! Om det så faan är det sista jag gör... Dessutom har jag haft ont i huvudet nu varje dag i ungefär en vecka, funderar om det är migrän eller något sådant? Känner mig inte som den nyttigaste människan just nu. Dricker en massa kaffe, tar en massa alvedoner, äter lite... Ja, jag kanske lyckas bli smal även om jag kommer förstöra magen ;p
   Försöka se det positiva ur det negativa. Yey, jag är på rätt spår!

Imorgon börjar jag iaf först 09:30 - skönt! Får jag sova en halvtimma längre :) Ska bara försöka hålla mig vaken till kl 10 iaf och hoppas att jag äntligen får sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0