Tidsfördriv

Ditt namn: Sara
Född: 28 oktober
Gjort idag?: Jobbat och hälsat på farmor och farfar.
Jag är: Trött och förkyld ;p
Jag sover: Så ofta och mkt jag kan/hinner med :p
Jag blir glad när: Jag pratar med nära och kära :)
Vem kramade du senast: Någon gäst, Sascha hette hon tror jag ;p
Vad sa du senast: God natt (tror jag ;P)
Gröna eller röda äpplen: Gröna... tror jag.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Erik. Spelar ingen roll om det är 5 på morgonen, han svarar. Spelar ingen roll om jag gråter hysteriskt och ber honom och hans manliga släkte dra åt helvete, han vet vad han ska säga fatt trösta mig.
Vad skulle du behöva nu: Bli frisk!
Vad har du nu: En öl ;P (jag vet, jag dålig ;P)
Har du snygga skor: Absolut! Dock inte mina arbetsskor ;P
Vilken tid gick du upp idag: 09:30
Vad var det första du sa i morse: God morgon (troligtvist)
Har du sovit i din egna säng i natt: Yes
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, inte vad jag har märkt ;P
Vad såg du senast på tv: Hum... tror jag slökollade på "Elaka kocken" med syrran sist...
Kan du spela fotboll: Hahahahha... absolut inte!
Senaste personen du fick sms av: Sara
Senaste personen du skickade sms till: Sara
Senaste personen som trampade på din fot: Mark
Senaste mat du åt: Julmackor med skinka :) 
Senaste film du såg: Populärmusik från Vittula
Senaste låten du lyssnade på: Alice Cooper - Poison
Senaste förälskelsen var med: Någon ;p
Vem är du kär i: Min dricksbjörn :)
Vad gjorde du igår kväll: Pratade en massa i telefon :)
Vad ska du göra i morgon: Fira jul med familjen (wiie!) och jobba (blääh).
Hur många hamstrar har du haft: Inte en enda.
Om du fick döda en artist på ett plågsamt sätt, vem skulle du döda?: Det var väl lite elakt? Tänk på att jag är så mesig, hade jue inte ens gått om jag försökt. Hade slutat med att jag blivit ihjältrampad av en silettklack av någon som väger hälften så mkt som mig...
Har du gråtit när du såg en film någon gång: Ja. Nu för tiden börjar jag gråta innan jag ens hinner slå på filmen om jag vet att den har ett olyckligt slut. Jag har blivit så fjollig ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0