Da'n innan dopparda'n

Blääh... självklart ville inte min kropp sova förrän kl 4, halv 5 inatt så är sviintrött. Var tvungen å stiga upp kl. halv 10 eftersom jag har långpasset idag å när jag å syster missuppfattade varandra igår blev d ingen julgransklädning, så vi tänkte ta d nu på morgonen ist. Fast nu satt hon å såg film så... vettefan vad som händer.

Min lins är helt knäpp på ena ögat... ser knappt någonting med den, bläh också ;p hoppas den inte är sönder utan går å fixa till, för jag älskar mina nya linser. Måste beställa nya efter jul.
   Fast får se om det blir fest nu på torsdag. Skulle kosta 200 kr i inträde till Ferrum och vara 20-årsgräns... så min syster var inte så sugen. Jag hoppas det blir fest iaf, för jag har jue köpt nytt festlinne å allt! Slösade jue extra mkt på ett sådant för en gångs skull så... Blääh ;p

Funderar på å dra extra tidigt till jobbet å kika in på shopen på jobbet. Har ännu dåligt samvete över att papas present är billigare än alla andras... känns inte snällt ;P

Aja, ska ta lite frukost så ser man hur d blir med granen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0