Inte sovit... som vanligt

Jag håller på att bli galen, om jag inte redan är det? Bläh, bläh, bläh.
   Igår vaknade jag 05:45 och jag sov ingenting på dagen. Var två vändor i juukkas, tränade däremellan, hälsade på en väninna på kvällen. Jag åkte hem halv 10 och var svintrött. Så jag satt här och chillade lite innan jag gick och la mig halv halv 11.
   Jag var trött, jag orkade inte hålla upp ögonen - men jag kunde inte somna.
   Sömnen infann väl sig omkring 3-4-tiden? Så ja, jag är trött som satan nu och jag vet att mitt humör inte är det bästa när jag är trött - speciellt inte den här årstiden.

Fan, jag vill också kunna sova! Jag börjar bli galen. Jag har inte kunnat sova normalt i ett halvår nu. Jag är less på att vrida och vända på mig i timmar innan jag somnar, jag är less på att få höra att det beror på att jag är lat, att jag medvetet väljer att vara uppe länge. Det är inte så mycket man kan göra när kroppen vägrar sova.
   Bläh, bläh, bläh. Om jag får tid och tillfälle ska jag fan ringa en läkare. För annars kommer jag jue behöva skriva in på psyket. Fast det skulle jue vara skönt att få vila upp sig, men det är lite fel tidpunkt.

Aja, nu har jag en halvtimme på mig att fixa till mig och äta frukost. Fan, fan, fan. Redan bråkat med mamma imorse och fick vänta på pappa i en halvtimme imorse fatt vi skulle fixa med helvetesbilen. Jag är less, less, less.

Let me feel one more time
What it feels like to be alive
And take this callusess off of me
One more time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0