Annorlunda städning

Puh! Här trodde man att man skulle få en kort dag, men blev 8h slit istället. Har ont i hela kroppen efter all skottning och lyft och spring... Visserligen var det jävligt roligt tyckte jag ändå, att fixa saker osv. osv. Men slitsamt!
   Först tänkte jag att det kanske var någonting jag skulle kunna jobba med... men nej, jag är nog för klen ;P Tycker om att ha ett aktivt jobb, men restaurangjobb är aktivt nog för mig ;p

mindre?julklädd eller?min julklapp
Lite bilder ifrån julmyset hemma. Fick bl.a. en spade i julklapp! Ni kan jue gissa hur glad jag blev över det? ;p

jul
Vi hade lite jul i isbaren också. Vi hade dock gäster, tog bara bilden efter stängning ;P

För att helt byta ämne: Jag är sugen på öl. Funderar på att festa på lördag. Jag dricker ofta alkohol, men då blir det bara ett glas vin eller en öl. Senast jag festade var jue för 1½ vecka sen så ;P Uscha, vilket dåligt levnadssätt man har skaffat sig. Jag äter inte, sover inte och dricker alkohol flera dagar i veckan... Det kan inte vara bra, men det är roligt ;p
   Mitt liv har blivit så knäppt, känns som att inte ens jag själv har någon koll på det... Men jag trivs :) Jag har roligt, jag är glad. Så varför ska man egentligen fundera på om man gör rätt eller fel? Kanske för att allt kan gå åt helvete...
   Men men, den dagen den sorgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0