Förkyld

Blääh. Jag har blivit förkyld. Inte allvarligt, har mest bara ont i halsen å så svider ögonen och näsan... men jag vill inte vara sjuk, och jag har inte tid med d :( 
  
Nu har jag jue råkat inse att julafton är om 2 dagar, så allt har helt plötsligt blivit lite stressigt. Så idag ska jag upp på stan, klä julgranen, ha ett otrevligt möte och eventuellt träffa en väninna. Sedan skulle jag vilja ha d städat till jul... men isf måste jag städa på natten.
   Hur fan kan tiden gå så fort? Hur fan kan jag vara så oförberedd på julen? Det är fan första gången i mitt liv! Och min chokladkalender... Jag har inte öppnat en enda ruta än så länge.

Bläh, jag vill bli frisk. Nu. Ska på stan idag... ska ta bilen tror jag. Varför, varför var jag tvungen att bli förkyld? Varför nu? Snyft, snyft... Snorar och har mig, bläh. Och imorgon jobbar jag långpass... ska köpa nässpray på stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0