Utvilad

Nu känner jag mig riktigt jävla utvilad, sov fan 12h idag! Något sådant.... herregud. Men ja, natten innan hade jag väl sovit en 1-2h så sömn behövdes verkligen. Det har t.o.m. ringt inatt och jag har inte vaknat, fast jag hade ljudet på! Måste verkligen ha varit trött...
   Så min lilla filmkväll gick jue åt skogen, hann se en halvtimme sedan kom jag på den dåliga idén att lägga mig ned. Någon gång måste ögonlocken åkt ned, för nästa gång jag öppnade ögonen var det eftertexterna på filmen. Fast jag var ännu svintrött så tänkte att jag lika gärna kunde gå och lägga mig i sängen. Och där somnade jag på en gång. Fy fan vad skönt! Senast jag sov så där bra var fan för... 1½ månad sedan. Tack slitsamma jobb!

Nu sitter jag här och fryser och funderar på vad man ska göra av den här dagen. Börjar först kl. 18:00 så har jue några timmar till godo. Kanske ska ta och träna för en gångs skull? Eller julpynta, det har fan ännu inte hänt. Eller ta en kaffe med en vän? Hm...
   Tänk att det är snart jul, fan bara 1½ vecka kvar! Känns lite dumt att man inte engagerat sig ett dugg i år, men men... så är det väl att växa upp :(

Jo, förresten. Alla på jobbet blir helt förvånad när jag säger att jag är 19 år. Får alltid som svar "Va? Seriöst?". De flesta tror att jag är 21-22 år, av någon konstig anledning. Fast jag vet inte riktigt vad som är skillnaden mellan att vara 19 och 21, förutom att jag som 21 får gå på systemet, gå på ferrum på lördagar och inte får kalla mig för tonåring längre. Men men ;P
   Fast vi är ett "ungt" gäng som har hand om isbaren. Jag är jue yngst med mina 19 år och den äldsta är 23. Om man inte räknar med Affe förstås, men det gör jag inte. Han kommer jue bara och går lite som han vill ;p

Nå väl, ska kanske kika lite på Disney Channel eftersom jag är så liten ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0