Venomous poison

Jaha... d e så här d måste kännas å fira jul ensam! Sitter å äter julskinka på macka å dricker öl. En tradition vi har i min familj som jag tyvärr missade idag :( Så nu tar jag igen det själv... Fast mest äter jag jue fatt jag är oerhört hungrig (fick inte direkt bra mat på jobbet... å d var ändå för 9h sen).

Det är faktiskt roligare att jobba långpasset är det korta. Haft gäster nästan hela dagen och klockan 17:00 kom ett last med julfirare som alla började sin semester med en drink... då hade jag massor att göra ;P Kalle kikade lägligt in och frågade om jag behövde hjälp och eftersom jag tänker serivce först sa jag ja. Han jobbar jue egentligen som bartender i isbaren i Sthlm, men just nu hjälper han till att bygga i ishotellet. Vettefan varför, men tack tack iaf :)
   Så dricksen idag var inte heller så illa. En liten julklapp kanske? :)

Absolut inte-killen iaf är rolig. Han om någon borde jue fatta hur fort rykten går ;p Hade lust å kalla honom för "Absolut inte" som jag så fint döpt honom till, men eftersom det var folk omkring så höll jag mig i skinnet och låtsades vara lika dum som alltid ;p
  
Blev bjuden på fest idag igen, men inte fan orkar jag festa dagen innan julafton! Jag ska jue upp om en 6-7h å fira med familjen. Festa är väl det sista jag vill göra nu!
   Fast lite roligt... förut ville jag festa mer, nu finns fester omkring så det räcker å blir över. Går knappt en dag utan att man blir bjuden på fest... hur orkar folk?! ;p
   Men förhoppningsvist blir det fest på torsdag, på ett eller annat sätt! Har jue köpt ett nytt fint linne, jag viill jue! Men men... syster som bestämmer vad som händer ;p Är iaf ledig torsdag och fredag så jag kan dricka hur mkt som helst :)

Men men... mitt liv är alltid konstigt. Aldrig normalt. Verkar det som. Bläh, bläh. Jag säger som Erik brukar säga åt mig: Du dålig. Det är jag verkligen ;p

I wanna love you but I better not touch
I wanna hold you but my senses tell me to stop
I wanna kiss you but I want it to much
I wanna taste you but your lips are venomous poison

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0