Äntligen sol!

Just när jag höll på att avlida av solbrist log Gud mot mig. Idag har jag suttit ute från 12 till 15, vilket resulterar i att jag sitter här och skriver i all hast. Jag ville verkligen inte gå in där klockan 15:15, men jag visste att jag var tvungen att få i mig någon mat innan jobbet, sminka mig och byta om. Dessutom ville jag skriva några rader här i bloggen och lägga upp fina solbilder när jag ändå var på ett soligt humör!

sol

Nu orkade jag inte krympa bilden (eftersom jag ska vara ombytt och sitta i bilen om fem minuter, och jag gör ingetdera för tillfället) men då får ni se min vackra målade nagel :) Resten av mina naglar ser fruktansvärda ut, trots att jag har målat dem. De är smutsiga, korta, söndriga... lagrena har lossnat och vissa har gulnat.
   Jag kan faktiskt inte förstå hur gästerna kan tycka att jag ser så bra ut. Man är jue allt annat än fräsch på det där jobbet. Man svettas i värmen så sminket rinner och håret krullar sig. Kläderna är smutsiga av sprit och mat och händerna klibbiga av alla sorters drinkar. Nej du, man har känt sig snyggare i sitt liv än bakom baren!

Uff, nu ska jag egentligen sitta i bilen. Känns så jävla dumt och stressa dit till klockan 16:00 när vi ändå öppnar först klockan 18:00, och så jävla mkt har vi inte att förbereda att det tar 2 timmar. Men jaja, jag får jue pengar, jag får jue se det så.
   Längtar dock tillbaka till Daniels balkong. Värmen, tystnaden, ensamheten. Jag måste verkligen ta och skaffa mig en egen lägenhet, jag håller på att bli galen av att bo här hemma!

Nå väl, smisk och kel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0