Korthårig

Jo, gick då till frisören idag trots alla om och men, så nu är jag korthårig. Inte så där jättekort, men kort om man jämför med mitt hår innan. Ja, ni ser jue bilderna här nedan.

långt hår
Före

kort hår
Efter

Tja, vad tycker ni att jag passar bäst i? :p
Förövrigt har jag inte gjort mkt idag. Gått upp till stan två gånger (första gången jag gick till stan för att klippa mig skulle hon ha lunch, så fick komma tillbaka senare). Och så har jag diskat och dammsuga - päronen kommer hem imorgon.
Kommer känner konstigt och jobbigt att bo med dem igen, är jue van vid att ta hand om mig själv ;P haha. Men men, jag överlever nog. Funderar på om man ska ställa sig i bostadskö i Kiruna ifall Daniel inte skulle komma in på någon skola eller något liknande. Jag blir nog galen av att bo hemma länge till, vill skapa mitt eget liv ;p

Nu lyssnar jag på Kent. Var länge sedan sist, lyssnar på 747... Uscha så underbar den är!
Upptäckt många gamla favoriter mitt i all min discomusik. Kent, U2... sådana där godingar som når en till hjärtat.

See the stone set in your eyes 
See the thorn twist in your side
I wait for you

Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait and I wait without you

With or without you
With or without you

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more and I'm waiting for you

With or without you
With or without you
I can't live with or without you

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

My hands are tied
My body bruised
She's got me with nothing to win and nothing left to lose

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

With or without you
With or without you
I can't live with or without you


Kommentarer
Postat av: Jullan

Det var jättefint, både och! : ) Du vet kanske vad jag röstar för? ;) Både och är tjusigt

2008-07-14 @ 13:46:10
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Riktigt snyggt med kort!

Förresten borde du kolla in min senaste upptäckt!

Nu vet jag hur man tjänar pengar på bloggen, jättelätt.

2008-10-11 @ 15:13:09
URL: http://zels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0