Sommar och sol :)

Har fått bilderna från syrran ifrån studenten och balen så tänkte börja det här inlägget med lite fina bilder :)

jag å dan


jag

Visst är jag fin? :) Haha, det känns som evigheter sen det var bal och studenten, ändå har det inte gått en månad ännu... Men det är väl för att man har börjat jobba och umgås inte med lika många ifrån skoltiden. Sara har jue åkt till Italien, så henne kan jag jue inte umgås med nu. Men annars så umgås jag ändå bara med Daniel och Ingrid ;P Fast det var jue så jag trodde att det skulle bli efter studenten så.
   Har jue ändå ingen tid med kompisar, jobbar jue så mkt och och oftast kväll. Visserligen har  jag fått mindre tider de närmaste 3 veckorna :( Men men, när det är sånt här sommarväder så är det jue skönt med lite ledighet ;)

Igår så klippte jag och syrran gräset, det var verkligen ett äventyr! Grannarna hade nog ganska roligt åt oss, för först fattade vi inte hur man fick igång gräsklipparen, och sedan så gick syrran och spanade på mig medan jag klippte :P Så ni kan få se lite fina bilder ifrån gårdagen också :)
                                                                           
     syrranjag
jag

Haha, men det var faktiskt roligt :P

Idag ska jag och jobba igen. Skulle egentligen jobba lunch men fick jobba kväll ist, wiie ;D Tycker det är roligare att jobba på kvällen, speciellt på Mommas (idag ska jag dock jobba på Grapes) - dessutom får man jue ob och jobbar fler timmar = PENGAR! Pengar är alltid skoj med tanke på hur mkt jag har tänkt resa till hösten ;P

Och idag har jag stekt i solen i fyra timmar. Hoppas bara inte att jag kommer att bli röd i ansiktet, känns inte så fint när man jobbar ;P Fast visserligen så ska man jue knappt synas när man jobbar på Grapes, iaf om det är bufféer. Då ska man bara stå i bakgrunden och se till så att maten aldrig tar slut och plocka disk ;P Men det kan jue vara trevligt det också, har jue inte jobbat på Grapes på 2 veckor så :p

Och nu måste jag ta och diska, usch så tråkigt :P Men men, sånt måste man jue också göra. Borde egentligen ta och städa mitt rum också, det ser HEMSKT ut. Men orka. Man vill jue vara ute när det är sol ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0