Äntligen EM!

kläder

Äntligen, EM! En av sommarens höjdpunkter, absolut!
   Och dagen till ära (och till nationaldagen igår) så har jag klätt upp mig fint i gult och blått, även om inte Sverige spelar någon match idag. Men iaf, man måste ladda! Haha. Men fråga mig inte vems namn jag har på ryggen ;p
   Fast jag har väl inte tittat så överdrivet mycket på EM än så länge, sitter jue här nu till exempel :P Men 10 juni, ujj ujj - är redan nervös ;P Jag har verkligen dåliga nerver för sport, därför jag inte tränar någon. Haha ;p

Förövrigt har det varit en otroligt fin dag! Har varit ute i princip hela dagen. (och ändå är jag så jävla vit ;P)
   Och så har jag gått en hel del! Säkert över en mil, det kanske gottgör min förslappning och dåliga matvanor den senaste veckan. Får man jue hoppas iaf ;p
   Vet inte, inte vågat ställa mig på vågen ännu... men jag har iaf samma klädstorlek!

Jo, förresten. Till balen så köpte jag jue en salva som skulle lindra min smärta i fötterna, och det var verkligen en mirakelkräm! Använde den 2 ggr, och efter det är smärtan helt borta. Otroligt, eftersom jag gick runt med ont i fötterna i 1 vecka. Mirakelkräm!
   Så om ni har ont i lederna eller så, köp den här ;) (visst är jag snäll som gör reklam? :P)
Inget mer!
Nej, nu ska jag kolla på lite fotboll, om inte matchen hunnit ta slut ;p Hör jubel från mitt rum... Får jue se ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0