Bilder från mösspåtagningen

Nu har jag orkat lägga in bilderna på datorn, så tänkte dela med dem till er som orkar läsa min blogg, haha :P Fotade inte såå mkt (inte så mkt som jag brukar), men det finns lite gulliga bilder.

Bild ifrån järnvägsparken, där skrek man sig hes ;P


Ingrid, jag och Mikaela i järnvägsparken.
Glada över våra vackra mössor ;D


Daniel och hans teknikkompisar spelar ;p


Jag och Ingrid mumsar maten som Mikaela och Äna lagade; Tacos! ;D


Vi spelade cubb, tjejerna mot killar.
Vi tjejer vann, två gånger! Wiie ;D


Killarna efter deras nederlag.


Jag har faktiskt ingen aning vad Anna gör här :P

Aja, där var ett litet smakprov ;P Fast fotade tyvärr inte nå mer bilder efter att vi hade suttit där ute. Synd, inga bilder på de fina gungorna :P Haha.

För tillfället sitter jag här och väntar på att Sara ska höra av sig. Jag har varit duktig och slagit in hennes present och städat mitt rum, allt för henne :) Inte för att det ser så fint ut i mitt rum, har jue rensat så de saker jag inte vill ha kvar ligger just nu på golvet och skräpar... Måste fråga mama om jag ska slänga dem eller om de ska upp på vindan.

Jag är dock något deppad. Har tappat mina nycklar och vet faen inte var. Hade dem i min påse där jag hade mina cider, men de är helt borta nu och de var varken hos Mikaela eller Fredrik. Uscha. Typiskt mig. Nu vet jag iaf att jag alltid ska ha mina nycklar i handväskan!

Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

åhh, jag vill coskå ta studenten så att jag slipper skolan, eller i all fall den tråkiga delen, :)
kram

2008-06-01 @ 13:35:58
URL: http://fridacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0