Em förstört :(

Jag kommer inte att hinna se någon av de återstående matcher som Sverige spelar :(
Jobbar både på onsdag och lördag (ifall de skulle slå Ryssland imorgon skulle de spela nästa match på lördag vilket blir mot Holland, och dem slår vi jue aldrig).
Om jag hade vetat att matchen var på lördag och att Daniel ändå skulle jobba midsommar hade jag valt att vara ledig på lördag istället för på fredag (Sari frågade faktiskt vilken av dagarna jag ville vara ledig).

Grymt tråkigt em för min del!
När Sverige spelade sin första match så hade jag feber, och var inte så engagerad pga mitt tillstånd.
När Sverige spelade sin andra match så var jag bakis,  så  då kunde jag inte heller vara särskilt engagerad.
Och nu ska jag jobba...
Bläh.
Nästa em ska jag åka och se iaf en match på plats!

Kommentarer
Postat av: Jullan

uppdatera kvinna

2008-06-20 @ 21:15:43
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0