En dag kvar...

En dag kvar till studenten nu. Konstigt nog känner jag... inget speciellt. Idag känns det bara som att allt med studenten har varit tjorv och missförstånd så känns nästan skönt att den är imorgon så man slipper tjorva mer!
Men det blir säkert roligt, jag blir säkert taggad när jag väl får på mig studentkläderna :) Får hoppas det iaf, haha ;p

estlärarna

Hade iaf fika imorse med lärarna; Jan-Åke, Marielle och Nina. Kändes väldigt vemodigt och man blev nästan lite tårögd på tanken att det var (kanske) sista gången man var i dramasalen. Väldigt vemodigt! Och våra lärare... låter lite töntigt, men vi i teater är så liten klass och hela det här året har jag nästan bara haft Jan-Åke som lärare, så känns vemodigt att lämna dem också ;P

Ahaa... nu ville inte min dator ladda in fler bilder :P Så ni får bara ta å titta på lärarna och vår lilla klass så länge :p

Iaf så städade vi ur skåpen idag också. Grymt vemodigt! De där skåpen har man jue haft i 3 år, och vi teatertjejer har jue hängt en jävla massa utanför skåpen.
Kändes så jävligt att slänga det där skräpet man hade sparat under 3 års tid, som egentligen bara tagit upp en massa plats, men ändå... Det kändes verkligen när man tog och putsade sitt skåp det sista lilla som att detta var slutet på en era.

Och så är det jue. Nu ska jag kliva in i vuxenvärlden. Har t.o.m. fått ett sommarjobb efter många om och men. Och nu är jag självklart bortskämd och vill vara ledig! Det är väl mest fatt jag kommer antagligen jobba massa natt och helger och titta på fulla människor, och jag avskyr att vara omkring fulla människor när jag är nykter. Jag är hellre den som är jobbig och får dansa hela natten och vara dum och galen. Men nej, nu ska jag jobba.
Äh, jag får se det positvit. Har jue ändå gnällt på att jag inte kommer ha någonting att göra i sommar, och så får jag jue faktiskt pengar. Då kan jag festa till hösten när jag blir arbetslös igen ;P
Fan, jag som har börjat kalla mig för arbetslös, nu kan jag inte kalla mig för det nå mer. Attans otur! :p

igen

Woho! Lyckades ladda upp en bild till slut ;D Och den här fina studentfikat från väl avsluta mitt blogginlägg ;P Blev nämligen bjuden på studenttårta som Petra och Anastasia hade bakat. Den var jädrans god så ni vet;)

(konstigt, min dator vill absolut inte ladda upp bilden på oss när vi städade ur skåpen, min dator tycker inte om våra fina skåp... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0