Köttfärs?

Nu sitter jag här och slöar. Eller, jag väntar egentligen på att Ingrid ska bli färdig så ska vi på stan. Fast undra hur mkt jag hinner göra där, jag börjar jue kl. 16:00 idag ;p

Igår var jag dock ledig - och det var faktiskt riktigt, riktigt skönt. Jag låg mest och sov hela dagen och tog det lugnt. Satt ett tag och bara lyssnade på musik, var ganska skönt och vara ensam ett tag. Har jue haft folk omkring mig sedan tisdagen 24'7. Men idag är jag dock på g igen, och då är inte Ingrid det. Snyft :(
   Nej, men jag kan förstå att hon inte orkar stressa, hon är jue ledig idag och har jue ingen tid å passa :p

Jag har då jobbat hela festivalen, och det var faktiskt ganska roligt. Jobbade på Mommas och där var det lagomt mkt folk så att man hade alltid något att göra, men samtidigt inte så mycket folk att man blev galen. Så det var jue niice. Idag blir det och jobbade då igen, men ska få ett schema för hela månaden. Det är jue ganska skönt så kan man planera lite  vad man ska göra på sina ledigdagar :)

Jag känner mig såå rolig, skriver bara om jobbet. Men sanningen är jue att jag inte gör mer än att jobba, sova och äta. Och så umgås jag med Daniel, men jag antar att ni inte vill läsa detaljerna om vad vi gör ;)

Nej, nu ska jag göra annat. Känner ingen fantasi över vad jag ska skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0