Ring of fire

Jahapp, igår började man jobba. Kom hem kvart över två inatt, och har inte riktigt kunna sova inatt. Ska bli grymt jobbigt och gå dit och jobba ikväll igen, fast jobbar på Grapes så då får jag sluta vid 23 istället för kl 1 ;p

Jobbar då på hotell och restaurang, och mina fötter känns helt döda efter en dag ;P Visserligen hade jag dåliga skor, men vet inte om bra skor kommer att hjälpa så mkt. Hade jue ont i fötterna förra året också, å då behövde jag inte springa runt och stå upp lika mkt som i år ;P
   Dessutom är jag rädd om mina fötter sen de senast bråkade med mig. Fick jue känning av mina ledproblem igen förra veckan så. Voi, voi... bara de inte går sönder igen!

Fast jag ska inte gnälla, jag fick jue göra annat än och ta hand om disken iaf. Diska är jue inte särskilt roligt... Fast har inte har fått lära mig å göra nå drinkar ännu =/ men jag kan iaf servera öl å ta betalt, haha ;P Men jag får väl se om jag hamnar i diskträsket ikväll, ska jue jobba på Grapes istället.

Det som är extra tråkigt är att jag inte kommer att få träffa Danne på hela veckan :( Eller ja, vi hinner träffas en halvtimme, en timme per dag :( Han jobbar förmiddag och jag jobbar kväll :(

Dessutom fick jag nyss reda på att han ska jobba midsommar... jag som fick ledigt nu på fredag. Hoppas han jobbar förmiddag då också så att vi kan umgås på kvällen iaf. Vad ska jag annars göra?

Usch, vad jag är trött. Dumma kropp som inte ville sova när det var natt :(

Love is a burning thing
And it makes a fiery ring
Bound by wild desire
I fell into a ring of fire

I fell into a burning ring of fire
I went down, down, down
And the flames went higher
And it burns, burns, burns
The ring of fire
The ring of fire

The taste of love is sweet
When hearts like ours meet
I fell for you like a child
Oh, but the fire went wild

I fell into a burning ring of fire
I went down, down, down
And the flames went higher
And it burns, burns, burns
The ring of fire
The ring of fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0