Snö?!

Nu får väl faen vädret ge sig. Okej, jag kan acceptera att vi fick lite senare sommar än resten av Sverige, jag kan acceptera att vår sommarvärme inte var lika ihållande och varm. Men snö den 9:e juni? Fyra dagar innan MIN student? Nej, det kan jag faen inte acceptera!

Fan vad less jag blir alltså! Snön bara vräker ned utanför, och det är 9:e juni. Hur kul är det och ta studenten i det här vädret? Då vill jag inte ens åka lastbil, man kommer jue frysa ihjäl! Hur kan vädret vara så här scizofren? I lördags låg jag jue ute och stekte i bikini, nu så måste jag ta på mig mössan och halsduken igen.
  
Nej, fy fan för Kiruna alltså... Jag ska faen flytta härifrån. Nu är jag riktigt less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0