Sömnproblem

Argh, vad sur jag blir! Jag var trött vid 7,8, men höll mig vaken till kl 22:15 när filmen tog slut. Sen beslutade jag mig för att sova. Nu, ca 6 h senare har jag inte sovit en jävla minut. Det är frustrerande, tro mig!
   Jag tänker faen inte sova här hos Daniel mer. Senast jag sov här kunde jag inte heller sova. Den här gången har vi lagt upp en filt för fönstret, men verkar inte direkt hjälpa. Jag kan inte somna, så är det bara.
   Och det jävligaste är jue att jag inte kan gå hem ens en gång för att sova där eftersom jag har tappat bort mina nycklar, och känns jue lagomt roligt och väcka mamma och pappa kl 4:00 på morgonen.
   Nej, jag får väl sitta här resten av natten, iaf till kl 6. Sen kan jag gå hem och sova. Daniel kommer bli sur som fan, men jag orkar faen inte bry mig. Less på att bara sova varann natt. Jag behöver faen sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0