Banan

Kom väl hem från jobbet för en halvtimme sedan, har ätit på mina nötter ;P Men nu är de dock slut, snyft :(

Idag kändes det riktigt roligt och jobba, var asmkt folk så jag kommer knappt ihåg vad som hände mellan 17:00-22:00. Det var så stressigt att man försökte fixa allt på en och samma gång, men det gick jue inte ;P Men det gick bra, alla var glada och nöjda - i alla fall nästan ;P Mina arbetskompisar berömde mig en massa för kvällens arbete, och det kändes faktiskt grymt roligt att höra. Jag har jue bara jobbat en vecka, så det är roligt att höra att man kommit in i jobbet ;P
Mycket roligare och jobba när man vet vad man ska göra och inte vara en pain-in-the-as och fråga "vad gör jag nu?" och "vart ska det här".
Dessutom har jag jobbat på Mommas nu de senaste dagarna, och jag tycker att det är roligare att jobba där än på Grapes. Mycket mer varierande arbetsauppgifter och så får man stå bakom baren. Jag är jue väldigt serviceinriktad har jag märkt, för jag trivs mest med att kommunicera med kunder. Haha, fick jue t.o.m. en date till imorgon ;P
Ska jobba på Mommas resten av veckan :) Och på söndag såg det ut som att jag skulle få vara ledig. Kommer nog vara grymt skönt eftersom jag antar att helgen kommer bli väldigt stressig. Fast jag tycker jue om att jobba under stress, så det kommer nog bli roligt ;p

Förövrigt så kommer min syster till Kiruna imorgon med sin kompis. Jag ska åka och hämta dem klockan 13:15 från flygplatsen, så blir en tidig morgon för min del imorgon ;P Måste åka förbi stan och köpa ett par skor till jobbet, orkade inte göra det idag, gled bil med Danne ist i spöregnet. Var väldigt mysigt ;)
Dessutom borde jag väl röja upp här i huset lite till när syster yster kommer hit. Inte för att det ser så hemskt ut, ska bara slänga reklam och diska, annars gnäller hon väl på mig :P Kommer att kännas konstigt och bo med någon igen, har blivit så van vid att bara tänka på mig själv. Man känner sig så vuxen när bor själv, kör bil och jobbar. Fast visserligen är jag väl vuxen nu, jag är jue 18 år och har tagit studenten. Fast jag kan inte se mig som vuxen, jag är jue så barnslig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0