Valsträning

Japp, då har man testat på vals nu då. Var väl inte så svårt egentligen, mina fötter strejkade bara lite (senorna förstås) och så glappade skorna. Men ska trycka i ännu mer bomull i tårna så går det nog bra till balen :)

Jag längtar verkligen tills mina fötter blir helt återställda. De har bråkat med mig nu i fem dagar. Haltar inte något mer, men de gör ont så jag har tvingat mig själv att inte gå mer än nödvändigtvist. Och jag blir galen av det!
   Saknar verkligen mina promenader. Det är så fridfullt och mysigt, speciellt nu när det blivit fint väder här i Kiruna. (Äntligen!)

Sedan är jag less på att vara trött konstant. Tredje dagen på raken då jag inte orkat göra mer än att ligga i mitt rum och slökolla på tv. Det är tråkigt att bara vara hemma måste jag säga, men jag är jue så förbannat trött. Hoppas jag  får sova nu inatt iaf, ska sova hemma så har goda förväntningar på en god natts sömn.

Imorgon kommer i alla fall min syster och mormor till stan ;D Ska bli roligt att träffa dem båda, men speciellt syster yster. Hon har förändrats rejält sedan jag träffade henne sist, vilket var vid jul, så ska bli roligt att prata med henne. När jag ringde henne senast pratade vi 2-3h i telefon, haha, och jag pratar aldrig mer än en kvart i telefon vanligtvist ;P
   Funderar på och locka med henne ut till krogen på fredag. Är jue ändå nationaldag, så kanske mycket folk ute. Men man ser jue, hon har jue träffat andra vänner här i stan än mig. Buhu! Men man ser jue som sagt ;P

Balen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0