2 år klokare ;p

Okäjj.
Jag skulle jue egentligen blogga men så råkade jag hitta ett test och tja, ni vet jue hur jag blir av test :)
Nej, vet ni nog inte.
Men jag älskar test.
Det är roligt.
Det var så jag hittade Farbror Torsten :)

Igår var det min och Daniels 2-årsdag :)
Jag fick röda rosor och han bjöd mig på middag :)
Men tyvärr var han pank så jag fick betala för hela kalaset...
Så romantiskt blir det efter 2 år ;p haha

Men var grymt god mat.
Vi åt på Kina-restaurangen där på stan.
Jag har jue typ bara ätit Kina-mat 2 ggr tidigare i mitt liv så jag tycker d e speciellt ;P
Vi tog då Special middag för 2 st.
Det var  väldigt gott :)
Och jag blev väldigt mätt ;p
Daniel fick äta 1½ portion, så han blev lite övermätt :p
Haha.
Stackars Daniel.
Han bli tjock av mig ;p

Nej, nu måste jag testa kavaj och göra mig i ordning till skolan!
Men nu har jag och Daniel blivit 2 år iaf, haha ;p

Pöss, pöss!
/Fjällis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0