Aj!

Jag är verkligen smart och med perfekt känsla för timing. Vad har jag nu gjort? Jo, jag har gått sönder mina fötter!
Igår gick jag som tidigare nämnt Hjampis-joggen. Och så lite extra. Så gick väldigt mkt. Till kvällen hade jag lite ont i ena foten, men jag brydde mig inte desto mer än så. Imorse när jag vaknade av solens sken efter enbart 4 timmars sömn tänkte jag att jag kunde gå ut på en promenad istället för att simma. Dels för att njuta av det vackra vädret, dels för att jag var alldeles för trött och sliten för mer ansträngande träning.
Så jag går hem för att byta om och ta på mig linser och påbörjar min timmeslånga promenad. Och direkt kände jag hur ena foten började strejka genom att ha ont. Men jag vägrade vända och fullgjorde min promenad. De sista metrena var verkligen lidelsefulla - men jag kom hem.
Och nu kan jag knappt gå. Jag känner mig som en gamling eller något sådant eftersom jag måste stappla fram och tar hjälp genom att stödja mig mot väggar och möbler. Detta var verkligen en bra timing med tanke på att imorgon är mösspåtagningen och då ska jag springa omkring i högklack!
Voi, voi, hur ska detta gå?
Så nu har jag i alla fall en timmes gåförbud . Förhoppningsvist så "läker" mina fötter av sig själva... Ska till skolan till 12 så jag har inte tid att sitta ned. Dessutom tycker jag om att vara ute och gå, speciellt när det börjar bli sommar! Det luktar så gott och det är så mysigt...

En bild ifrån morgonens promenad.
Som det syns är det inte så grönt här ännu, men förhoppningsvist hinner det bli så till studenten, annars blir jag ledsen.
Tyckte dock det såg fint ut när solens strålar glittrade på vattenytan :)

Tja, snart borde man väl göra sig i ordning och ta sig till skolan. Mina fötter vill dock inte gå till skolan, men de har inte så mycket till val. MUHAHAHA. (jo, jag är väldigt ond mot mina fötter).

Pöss, pöss!
/Fjällis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0