Ännu en ny dag...

Jahapp... torsdag.
En ny dag att se fram emot.
En dag fylld av snöande och skolarbete.
Suck.
Kan det blir bättre?

Ni är antagligen less på mitt tjat om skolarbete och tro mig, jag är lika less.
Dessutom vet jag faen inte hur jag ska formulera mig till reflektionerna.
Jag satt uppe till klockan ett igår och det kändes som att jag bara ordbajsade.
Så svårt kan det väl ändå inte vara med egna reflektioner?
Bläh, bläh, bläh.
Får väl sätta igång nu då...

Dessutom mobbar Halebop ut mig, de vill inte låta mig in på deras sida.
Antagligen för att jag gnällde på deras mobil som de skickade mig.
Men den är jue också bajs!
Bläääh.

Aja, pöss pöss!
/Fjällis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0