En helt ny värld

Igår kväll var det första gången jag såg himmelen och solen på ungefär 2 veckor.
Gissa om jag blev lycklig?
Och nu lyser solen in i Daniels rum och det är så fint!
Äntligen har snön förstås att den inte är uppksattad här i Kiruna :D
Får bara hoppas att det hinner bli varmt till mösspåtagningen,
och att det hinner bli grönt till studenten

image26
Bild från Gotland, men jag önskar sån värme hit!
Titta så underbart det ser ut!


Men det finns faktiskt ett moln på min himmel.
Halebop bara bråkar med mig.
Jag kan inte ladda hem programmet så jag kan ladda upp min mobil direkt i mobilen.
och jag kan inte få hem mms-inställningar.
Argh!
Dum, dum mobil!
Nu har jag väntat länge nog på att mina mms-inställningar ska ha kommit.
Och det har dem inte.
Argh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0