En sån där dag då man aldrig borde ha stigit upp...

Usch, vilken hemsk dag!
Kunde absolut inte sova inatt, somnade vid halv fem tror jag.
Stackars Daniel var tvungen att stiga upp och ge mig plats i sängen fatt jag inte kunde sova, den grabben är faen underbar!

Steg iaf upp kl 7, trött som ett psyk, min underbara kille gjorde frukost åt mig.
For till skolan fatt jag trodde att vi hade betygssnack, men icke!
Aja, tänkte jag, jag tar å lämnar in mina böcker till lärarna då.
Nein, hade glömt nyckeln till skåpet hemma.
Skulle till synoptikern kl 09:00 så orkade inte gå hem, så tänkte att jag kunde blogga om mitt elände i väntan på att klockan skulle slå.
Men nein, datorn i skolan laggade fast hela tiden när jag försökte logga in.
Så, jag lade mig på en soffa och lyssnade på musik.

Sedan gick jag till optikern.
Min optiker var trevlig, så blev lite glad av honom.
Fast de där testbågarna gjorde ont som satan.
Så blev man nästan yr i huvudet av alltid titta efter vad som var bäst.


Sen gick man tillbaka till skolan, skulle lyssna på tjejerna när de sjöng i kören.
Men då skulle de jue vara på Folkets Hus och inte i aulan som jag trodde.
Så eftersom jag inte kan äta särskilt mycket nu för tiden gick jag till fiket och köpte en cola.
Tröstdricka.
Vad gör det om man överkonsumerar socker när man ändå inte orkar mer än en rostmacka till frukost?
Vet inte varför min kropp är så emot mig.
Var hade den tänkt att jag skulle få min energi ifrån om jag varken kan äta eller sova?
Dumma, dumma kropp.

Iaf så
 tog jag mig hem till Daniel till slut.
Slumrade till  en halvtimme, en timme.
Vaknade upp av att Danne var tvungen att gå ut med hunden.
Somnade om igen, en halvtimme till eller så.
Väcktes av Daniel.
Gick sedan hem med planer att sova lite till.
Men det gick inte så bra.
Daniel kom förbi.
Jag var otrevlig och störd emot honom.
Han förstod att det var min sömnbrist å matbrist som gjorde mig så otrevlig.
Så han lät mig vara.
Gud, så underbar han är!
Såna här dagar förstår man verkligen varför jag älskar honom.

Middag alldeles nyligen: Korv och poatatis.
Vanligtvist tycker jag om potatis, men jag hatar korv.
Så gissa om jag åt mycket nu då?
Haha, nej.
Men det är skönt på ett sätt, då slipper man illamåendet .
Less på att må konstant illa.
Dumma kropp.
Dumma mat.
Man borde kunna ersätta mat med piller :)
Hade varit enklare :p
Och så borde jag skaffa insomningstabletter.
Det är inte roligt att ligga vaken halva natten och vara irriterad över att inte kunna sova:p

Nej, så den här dagen var jue inte mycket att hänga i julgranen.
Har dessutom hört att mösspåtagningen är 30:e maj och inte 28:e som jag trodde.
Så nu måste man boka om tider och säga till min pianolärare att jag itne kan följa med till Narvik.
Tur att hon redan har lagt min betyg, tror inte hon tycker att konsumera alkohol är en bättre sysselsättning än att åka och spela piano ;p
Men men, jag avskyr att spela piano för folk.
Och så tar man jue ändå bara studenten en gång.

Usch, mina händer och ansikte är typ uttrokade.
Känns som om jag är bakis lr nå nästan ;p
Usch vad hemskt, och inte har man fått uppleva en rolig natt för den delen :p
Haha.

Aja, nu har jag fått delge min hemska dag till alla som orkar ta sig igenom allt mitt gnäll ;p
En ljus punkt i allt det onda är att farbror torsten finns :)
Haha, farbror torsten är min nya idol ;p
Vilken tur jag hade som googlade och hittade hans sida :)

Men men, pöss pöss!
/Fjällis

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan!

Var med och tävla om en valfri parfym för 400 kr på min blogg!

Ha det bra! :D

2008-05-20 @ 18:46:35
URL: http://Fluffad.blogg.se
Postat av: Sara

Låter som att du är gravid typ :P Med alla symptom du har ;P

2008-05-20 @ 21:27:54
URL: http://tirkk0nen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0