Inge mer skolarbete!

Vilken lättnad, inge mer skolarbete! Har visserligen en utvärdering kvar att göra... men iaf, det går fort.
Färdig!
Usch vilken lättnad. Ett år utan några skolarbeten alls, det ska faen bli soft ;)
Hoppas att min uppsats om Nutida Konst-resan blir bra, hoppas, hoppas.
Är liksom på den som hela betyget läggs efter.
Men men, är ändå bara en 50-poängs kurs.
Och jag läser jue 150 poäng för mkt, hehe :)

Så har man vandrat på stan nu då och köpt presenter åt min mama och beställt ett par bågar.
Faen vad skönt det ska bli att sluta behöva ha huvudvärk :)
Och se snett, haha ;p

Fast tycker synd om min mormor.
Hon ska sy min balklänning, studentklänning, kavaj till studenten och en slips till Danne.
Tur att hon är pensionär så hon har tid ;P
Stackars mormor.

Nu återstår det bara skor till studenten och blaen.
Dyrt att ta studenten, haha ;p

Aja, men nu kom min Daniel tillbaka från middagen så ska sluta skriva.

Pöss, pöss!
/Fjällis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0