Konsert och joggen.

Märks att det börjar bli avslutning, allt händer nu på löpande band.

Hade konsert igår kväll, gick oväntat bra för min del faktiskt. Fast jag var nervös som satan och gjorde några missar, men det var ingen som direkt märkte det och min lärare sa t.o.m. att hon och andra hade tyckt att det lät professionellt :D
   Ja, då tackar man väl och bugar ;p

Och idag gick jag en mil i solskenet, så förhoppningsvist har man fått lite färg :) Tycker mig se lite färg i ansiktet, men man vet jue aldrig...
   Behövde inte gå Hjampis-joggen, men jag och Ingrid tänkte att vi skulle vara snälla och vara moraliskt stöd för Mikaela som var tvungen att gå den. Var iaf skönt att röra på mig. Imrgon blir det å simma å på fredag så kanske jag också tar å simmar, man ser jue ;P Jag försöker å bli en hurtbulle ;D

Bevis på att jag gick Hjampis-joggen.
Fick tre stämplar, haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0