Lugnet innan stormen

Här sitter jag och knaprar på mitt hårdbröd utan smör men med salami. Jo, jag vet - jag är väldigt lat. Det var alldeles för jobbigt att brygga kaffet för att orka smöra mackan ;p

Mina fötter gör ännu riktigt ont. Kan knappt stå eller gå. Men jaja, så är det ibland. Jag kan jue trots allt gå, det bara tar lite lång tid :P Och gör väldigt ont... Kanske får låna med mig mamas stavar ;P haha. Jag som hade tänkt dansa hela natten lång...
   Aja, i värsta fall så dämpar jue alkoholen smärtan :p

Och inatt gick jag och la mig strax efter nio och somnade väl vid halv tio. Jag var så jävla trött efter alla nätter med få timmar sömn och det var så skönt att ÄNTLIGEN få sova ut, men det betydde också att jag vaknade klockan 5 imorse och var pigg som ett svin.
   Mhm, gick till och med upp och tittade på nyheter och väder. Fast vem fan vill se på västnytt kl 05:40? Det kunde jag inte förstå. Nyhetsmorgon började jue först 06:00 så jag fick jue sitta och vänta ett litet tag ;p
   Sedan vart det sängen igen och jag somnade om efter ett tags vridande. Då drömde jag väldigt skumma drömmar. Väldigt skumma. Och så drömde jag om mösspåtagningen. Den var också skum :p

Men efter frukosten blir det att hoppa i duschen och välja ut kläder, sedan ska jag förbi skolan en sväng och prata med min mentor innan jag anländer hos Mikaela. Jag hoppas verkligen att hon har nån macka eller så att bjuda till mig, för jag orkar nog inte hålla mig utan mat från nu till kl 5, 6 eller när det är vi ska laga middag :p

Vädret ser dock lovande ut så tror nog det blir riktigt roligt idag ;D Förutom att jag inte kommer kunna gå... men äsch ;P

Hey ho, let's go!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin fredag:)

2008-05-30 @ 08:42:47
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0