Mjau

Jaså, så nu har jag skaffat en egen blogg :) Spännande, spännande... jag faller för trenden så att säga. En trend som borde passa mig bra med tanke på hur mkt jag kan babbla, haha :P

Ja, just nu sitter jag i skolans projektdatasal som luktar apa med Ingrid och Mikaela, som förhoppningsvist inte luktar apa. Jag kan inte svara riktigt säkert, för jag har faktiskt inte sniffat på dem idag... än iaf ....

Jag sitter och väntar på min kära pojkvän för att åka upp till stan å kolla på nya bågar. Alltså glasögon. Mina har jue gått helt sönder så får faen bara ont i huvudet av att använda dem. Fått göra en hemmalagning vilket består av tejp. Mkt enkelt, men ack icke så användbart. Men min mor ska betala ett par nya bågar och det är väl trevligt :) Hoppas bara man hittar nåt par som passar en. Jag och glasögon har aldrig varit sams. Fast äsch, vem bryr sig? Ändå bara min familj och min pojkvän som ser mig i glasögon. Hähä.

Nyss kommit hem från storstaden och om jag ska vara ärlig längtar jag tillbaka. Det var så varmt och skönt! Och det fanns så mkt att göra! Visserligen har jag varit på språng här i Kiruna sen jag kom hem, men iaf... Det var sol! Jag gick runt i kjol och linne och svettades som en gris... sommar, sol... ge mig!
   Så kommer man hem till Kiruna som är kallt å ödsligt. Satan vad det kan blåsa alltså. Det var bara att dra på mig vinterjackan, mössan, halsduken och vantarna igen. Mycket trevligt... eller så inte. Suck. Jag vill tillbaka!

Min pojkvän är seg... han kommer inte hinna springa å titta på bågar med mig. Jag lär få gå själv :( Det är så tråkigt att springa på stan själv. Speciellt när det är kallt och man lämnade bilen hemma. Har faen inte kört bil på typ en, två veckor. Saknar det :(
   Eller, om jag kör bil för sällan så är jag så jävla kass på det sen när jag väl kör :P Bäst att hålla vanan uppe så att säga.
   Fast bensinprinserna är jue sjukt dyra. Tur att jag å papa delar bil så jag får rabbaterade priser ;p

Vad ska jag nu skriva? Börjar få slut på fantasi här borta. Usch, vad gott det hade varit med cola. Är nog lite smått sockerberoende efter att i en veckas tid bara tryckt i sig onyttigheter :P Men det är både dyrt och ohälsosamt å leva så. Men gott... mums! Fast lite less är man faktiskt på hamburgare. Men inte cola. Cola i mitt hjärta :)

Nej nu ska jag göra annat, nu kommer jag inte på mer skit att skriva. Ska logga in sen hemma å lägga in lite bilder också :) wiie :)

Aja, pöss pöss!
/Fjällis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0