Morgonstund har guld i mun :)

Jaja, egentligen är jag väl inte uppe så tidigt.
Men med tanke på att jag är den enda som är vaken i Dannes lägenhet kan jag kalla mig morgonpigg, haha ;p
Daniel ligger ännu och sover, men jag slocknade vid 12 igår så jag orkade inte sova längre än till 10.
Det är jobbigt å sova ;p
Nej, men jag är väl inte så där jättemkt för att sova, känns som om man slösar bort livet.
Och jag har jue faktiskt varit duktig imorse, har fixat present till Sara :)
Och så har jag valt ut skor på skopunkten till studenten :)
Ska bara fråga om mama ska ha någonting från skopunkten, då kanske hon betalar åt mig ;p hähä
Usch, vad jag är snål.
Aja, det har jue sina bra sidor också.

Det har snöat här hela morgonen.
Gissa och jag är ledsen!
Jag vill ut i kjol och linne, jag vill inte gå omkring med min vinterjacka.
Och med halsduk.
Och med mössa.
Och med vantar.
Suck :(
Tagit fram tjocksockarna t.o.m.!
Gjorde jue faktiskt ett impulsköp igår och köpte en klänning från klädståndet på stan.
Brukar aldrig köpa därifrån, men klänningen var söt och inte särskilt dyr.
Dessutom fick jag jue lön i veckan ;p
Men vad är det för idé att köpa kjolar och klänningar när man ändå inte kan använda dem?
Bläh!

Aja, nu ska jag väcka min man så att han och jag kan äta frukost.
Sen ska jag hem och testa min balklänning :)
Stackars mommo som får sy så mycket...
Men, det är väl så att vara mormor och sykunnig ;p
Och sedan blir det att sola, och kanske simma!
Beror på om det är mkt folk... jobbigt och trängas ;p

Aja, pöss pöss!
/Fjällis

Kommentarer
Postat av: Jullan

Mösspåtagningen skulle ju vara den 28:e först men har blivit flyttat för att lärarna skulle kunna vara med eftersom hjampisjoggen är den 28:e.. men alltså jag är inte helt hundra! Man får ju ingen info:P

2008-05-18 @ 16:39:24
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0