Onödigt tidig morgon.

Suck, skulle egentligen ha sovit nu men Mikaela ringde och väckte mig.
   Snyft!
   Hon trodde jag var i skolan, men jag hade beslutat mig för idag att vara hemma och sova. Det kändes onödigt att stiga upp till åtta när jag ändå vet avd jag ska få för betyg. Men tja, nu sitter jag uppe i alla fall och gäspar käkarna ur led. Kunde inte riktigt somna igår, somnade först vid 2 igår natt.

Det är länge sedan jag skrev i min blogg, och egentligen har jag väl inte varit så jätteupptagen, det beror väl mest på för lite ork. Jag har gjort viktiga saker som att städa och slösa pengar!
   Det där med pengaslösandet var en olyckshändelse, men hittade en svart kort kjol som jag sökt efter jättelänge, vita leggings som jag kan använda till studenten ifall det blir risk för snö eller dylikt, och ett jättesött linne som tyvärr var rosa, men ja... man måste jue testa på nå nytt också ;P

Min mamma är snäll, hon brygger kaffe åt mig :) Kan behövas eftersom jag måste ringa till både Frasses och Salong Vinter.
   Jag kan verkligen inte förstå hur hon tänker, hon som har salong Vinter, när jag ska komma dit till kl 8, ha sminkning i 45 minuter och håruppsättning på 15 minuter! Om jag vill ha en hästsvans kan jag jue lika gärna lägga upp den själv, jag vill väl inte ha någon sämre frisyr än någon annan. Isf vill jag gärna inte betala för den, så jag måste ringa och fråga om det är jag eller hon som har missuppfattat något.
   Sedan ska jag söka jobb på Frasses, trots mina dyra ord om att det ska vara så skönt med en ledig sommar och att det jobbet inte passar mig (fett och dålig lön är väl det jag har stört mig på). Men vad faen, vad ska jag annars göra under hela sommaren? Alla ska jue ändå jobba, och med tanke på mitt ökande pengaslösande så är det ett under om jag skulle klara mig igenom sommaren utan att ha fått hugga av mina två händer som skuld.
   Haha, skämt åsido. Men ändå, det är inte likt mig att vara så här slösaktig men om jag ändå ska vara slösaktig  behöver jag pengar för det. Handels A och O helt enkelt.

Nej, nu ska jag göra mina besvärliga telefonsamtal och så ska jag dricka mitt morgonkaffe och softa. Sedan får man se om man orkar ta sig till badhuset idag igen och simma. Hade varit bra eftersom jag måste hålla kroppen i trim till studenten. Efter det kan den lätt få falla ihop igen ;p haha.

Nej, men pöss pöss!
/Fjällis

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Föööööörlåååååt Sara! :b

2008-05-27 @ 16:10:37
URL: http://Mikaelagrenevall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0