Poison heart will never change

Sitter här vid datorn igen.
Skulle ta å fixa mitt skolarbete, men har jue alla bilder hos Daniel så får fixa det där.
Min mentor skrev ett sms i fredags om små ändringar jag behövde göra.
Bläh, den flickan blir aldrig nöjd ;p
Fast hon skrev att i det stora hela hade jag skrivit suveränt, får hoppas att hon menar suveränt som i mvg.

Jag och Daniel har haft trubadur imorse :)
Jag tycker alltid det är lika trevligt, men Daniel tycker nog det är lite tråkigt ;p
Får han inte stila utan bara spela ackord :p

Måste själv också träna piano.
Har konsert om 2 veckor och min lärare sa att jag måste kunna låtarna utantill till på onsdag.
Lättare sagt än gjort, faen det är skitjobbigt och få 22 mot 6 st. att låta jämnt.
Ok, kanske svårt å förstå vad jag menar, men det är iaf så ;p
Satt och tränade i en halvtimme innan idag, verkligen för att lära mina händer och spela jämnt och fint.
Och självklart gnällde min mama på att "uff, det är så jobbigt när du tränar".
Hon kanske inte menar det, men blir ändå så jävla irriterad.
Annars kläcker hon alltid ur sig "du tränar så lite piano, du skiter i pianot".
Och sen när jag väl tränar, ja då är det jobbigt.
Vad faen, jag är ingen naturbegåvning som kan alla låtar utan å träna.
Voi, voi.

Jag har blivit kär i AFI's "The leaving song".
Har den på repeat nu.
Mysigt när man hittat en låt man känner sig kär i :)

Men voi, voi, mycket att se framemot nu!
Mösspåtagningen.
Balen.
Fotbolls-EM.
Studenten.
1 månads FF hemma hos mig.
Kirunafestivalen.

Förövrigt ska jag till Luleåkalaset också.
Lars Winnerbäck :)
He's nice, och nu när jag är 18 kan jag resa om jag vill :p
Haha :)

Aja, ska sluta blogga.
Pöss!
/Fjällis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0