Rövarnas konung och kaffe

Ok, tog med rövarnas konung bara fatt Äna vill se den filmen.
Snusk-Anna :p
Själv så vill jag se den där Rått-kocken och Lejonkungen 3.
Jag är inte barnslig som  vill se barnfilm :D

Samtidigt som jag funderar över  vilka barnfilmer som jag vill se dricker jag mitt kaffe från min Kajsa Anka-mugg.
Kaffeslump är inte särskilt gott, men det är kaffe.

Nu några timmar senare skiner ännu solen och man ser blå himmel.
Blå himmel och sol = Fjällis glad.
Nu saknas bara värmen :)

Och jag bråkar ännu med Halebop... Startar nog snart ett heligt krig emot dem...
Fått min mms-funktion att funka.
Fick hem uppladdningsprogrammet till slut.
Men mitt uppladdningsprogram funkar inte!
Så jag bråkar igen.
Bläh.
Och jag behöver verkligen pengar till min mobil.
Jag har bara 7 kr.
Och jag är sms-besatt!
Det funkar inte bra ihop...

Visserligen finns det affärer som man kan fylla på kortet med, men då får jag inte 20% extra. Och så måste jag lägga in minst 300 kr på kortet. Om jag utnyttjar erbjudandet så räcker det med 200 kr, och så får jag dessutom 240 kr.
Och jag är snål.
Det är mkt kostnader framför mig.
Mösspåtagning, bal och student... No body said it would be this expensive.

Därför har jag bestämt mig för att leva fattighetsliv tills vidare. Inga extra kostnader förutom till snus... vilket inte går särskilt bra, men iaf! Det är planen.
   Och så är planen att behålla mitt midjemått fram till balen och studenten, för annars får jag inte på mina klänningar. Det är inte heller så lätt när mama har fått nå knäppt i skallen och bara köper hem bullar hela tiden!
   Det är säkert mormors fel.

Humelli hum, hum. Funderar på att dra och simma!
Kan tyvärr inte sola fatt min mama måste följa med mig, och hon har redan tränat idag :(
Måste få färg till balen och studenten!
Men nu när det börjar bli varmt kan man snart lägga sig utomhus och sola ;D
Det är mkt mer nice än att sola i solarium!

Aja, men nu ska jag faktiskt ta och göra annat.
Pöss, pöss!
/Fjällis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0