Seg data, seg papa.

Min dator bara laggar hela tiden, uff, det är så irriterande.
Det är som att den inte tycker om mig, snyft!
Och jag som blivit lite av en datanoerd på senare tiden...
Undra om man vågar starta winamp, vet inte om datorn klarar av det...
Ska försöka iaf...

yes, det funkade ;D

Sitter här å bloggar i väntan på min papa.
Han ska läsa mitt cv och säga om det är bra lr inte.
Känns onödigt dock att skriva cv:n och lämna in.
Hur stor chans är det att de väljer mig?
Det personliga brevet ska bara vara på en halv a4, det ger jue en bra bild på hur jag är som person.
Man drar jue bara på hur jävla bra man är och hur mkt man kan.
Jaja, man ser väl.
Inte hela världen om jag inte får ett städjobb, haha ;p
Men är jue lite pengar.
Och är jue inte säkert att jag har jobb till sommaren.
Voi, voi.
Och sen ska man till Sthlm/ Linköping och söka jobb!
Hjälp.
Lycka till Fjällis, säger jag ;p
Haha.
Fast har visserligen hört att det är positivt att vara norrlänning när man söker jobb i södern.
Vi har visst ett rykte om oss att vara "arbetssamma".
Ja, jag får hoppas att det stämmer för jag vill inte bo kvar här resten av mitt liv!

Aja, här kommer lite fina bilder från vår slutproduktion som vi hade i slutet av april ;p

image22
Haha, bild på Ingrid som man ;P
Måste jue erkänna att hon var vääldigt sexig, mums :)

image23
Här är en sexig bild på mitt lår :)
Nej, men jag har inte med den här bilden för att det är sexigt, snarare för att visa den smärta jag fick genomgå för att spela teater!
Vi använde oss av myggor och eftersom jag hade en klänning på mig så hade jag ingen ficka att gömma min mygga, så jag fick klistra fast den på låret.
Vi hade fyra föreställningar, nya omklistringar för varje.
Mitt lår blev inte ömt.
Nej, nej.

image24
Suddig bild på mig från teatern.
Supersminkad med myggan mitt i ansiktet.
Men det är kul med teater, speciellt när man "bor" på Folkets Hus.
Får man jue se om det blir mer teater i framtiden...

Nej, nu tycker jag att min papa kan komma hem!
Less på att sitta här vid datorn ;p
Dessutom vill jag träffa min älskade!

Aja, pöss pöss!
/Fjällis

Kommentarer
Postat av: Jullan

Svar: Jaa men hon har blivit svinstor sen vi steriliserade henne, inte lätt;p
Jaa det är ju svindåligt med dålig info. Blir lite sur.. Jo mösspåtagningen ska väl vara efter att betygen sätts kanske. Det är så snart så snart:D

2008-05-20 @ 18:01:37
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0