Skolan och noerdar

Nu sitter jag i skolans projektdatasal och noerdar med Ingrid.
Har lektion först 15:00 då vi ska titta på nutida konst :)
Jag som älskar nutida konst SÅ mycket alltså ;p
haha.

Ingrid vill också göra det där kvinnlighetstestet.
Hon får faen inte vara mer kvinnlig än mig!
Då grinar jag, snyft!

Fast vad finns mer och skriva som jag inte skrev imorse?
Jo, jag har ätit pasta ost- och skinksås :)
Fast den var inte lika god som vanligt tyckte jag...
snyft.
Jag pratar mkt om mat, upptäckte jag nu ;p

Uff, längtar tills mösspåtagningen!
Kul med fest å hela 3:an kommer jue vara ute så ;p
Fast jag längtar ännu mer till balen.
Ska bli grymt kul att få klä upp sig fint.
Och så ska det bli kul att bli fotad ;D
Jag är kanske konstig som tycker om att posa, men det gör jag ;P
Roligare å fota för en fotograf som säger åt mig hur jag ska se ut.
Blir oftast bättre bilder då också ;p

Nej, ska nog sitta å slösurfa nu ett tag.
Pössinöss!
/Fjällis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0