Skolarbete... :(

Usch, måste skriva färdigt rapporten, den ska in imorgon. Sen så fort jag är färdig med den måste jag börja med reflektionerna över Nutida Konst-resan. Bläh. Det ska bli skönt med att sluta skolan, att man slipper allt skolarbete.

Dessutom har jag planer på att låsa in mig hemma tills det blir sommar. Blir så deprimerad av all denna storm och kyla... och så är det kallt.
Men tyvärr måste jag ändå upp på stan idag, bläh. Ska kolla på bågar igen å så ska jag kolla på present åt mama och Sara. Tur att jag redan köpt en 2årspresent till Daniel :P Undra vad jag får av honom? Hoppas det blir typ tända ljus och ljuv musik och mys... mm! Jag får ta å skrämma bort mina föräldrar eller nå ;P Tyvärr är vår 2årsdag på en onsdag. Bläh.
Får ha romantisk middag i bilen? :P

Här får ni se en liten bild på Daniel, min älskade alltså. Han ville också vara med på min blogg ;p

image21
image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0