Sol ;D

Varför sover jag och Daniel alltid hos Daniel när det är sol? Hos honom finns inte ett enda solställe! Visst, jag vet att det bara är en 8 grader... men om man solar på min veranda ligger man i lä... Hade kunnat dra hem till kl 10:00, sola i två timmar.
   Det hade varit underbart!
   Fast Daniel vill alltid att vi ska äta frukost ihop.
   Han förstår inte det där "One-hit-wonder". Okej, det lär väl bli sol igen, men ändå... Sol, sol, SOL! Jag blir helt besatt när det blir fint väder! Jag bara MÅSTE ut! Att sitta inomhus och titta på sol är en tortyr för mig... Vet inte varför jag inte klarar av det, men så är det iaf. Någonting Daniel aldrig kommer att förstå..
   Snyft...

Aja, hur som helst var det solen som väckte mig också.
Kl. 08:00.
   Jag känner mig lite nördigt måste jag säga, dessutom gnäller Daniel så mkt på mig om jag vill gå och lägga mig tidigt. Men hur lätt är att det att sova i Daniels rum länge? Visserligen har han bara ett fönster, men den vetter mot solsidan och det finns ingen rullgardin eller så (Daniel gjorde sönder den). Fast förövrigt var den kass och täckte inte mot solen särskilt väl. Men var jue bättre än sol i ögonen! Eller sol i sinnet...
   Undra om man ska väcka Daniel tidigt idag eller inte? När han gick och la sig (jag somnade självklart tidigt som noerdar gör ;P) sken solen. Så jag gissar att det var omkring tre. Och dessutom väckte jag honom halv 10 igår, så han fick bara sova i 6h. Och så var han och tränade igår. Duktig Daniel :)
   Fast visserligen vill han att jag alltid ska väcka honom innan jag går, men då kommer han vilja mysa med mig och det vill inte jag. Inte när det är sol. Då vill jag glassa sol och lyssna på musik och tro att jag kommer bli brun! Haha ;p

Aja, hur som helst måste jag simma idag. Det där med att äta nyttigt är väl inte direkt min starka sida. Daniel fick äta ensam och då bestämde jag mig fatt äta med honom. Vi åt Frasses-hamburgare. Nyttigt.
   Sedan så är jag less på vårvattnet och det enda som fanns och dricka hos Daniel var öl.
   Och inte nog med det var jag på ÖB igår och hittade en påse Pim-Pim som jag inte ätit på flera år! Så det gick ganska fort ned. Och så hittade jag Daniels "less-fat-chips" som han alltid tjatar om är så goda, så dem köpte jag hem.
   Och om jag ska gå upp nån cm så kanske jag inte kommer in i mina klänningar som mormor har sytt!
   Inte fatt de är SÅ tighta, men tighta är dem.

Dessutom råkade min studentklänning bli lite kort tror jag.
   Jag skulle jue säga längden, och tänkte ovanför knäna är jue bra. Tog lite till. Jag brukar jue ändå gå med korta kjolar osv. Det ska jue vara fint väder har jag planerat.
   Mm... nu när jag provade den igår så kändes den VÄLDIGT kort. Ändå har jag kortare kjolar som jag brukar gå med på sommaren. Vet inte om det är för att kjolen vidgar ut sig ifrån midjan eller någonting...
   Fast en positiv sak så såg det ut som att jag hade långa ben! Och min kavaj och skor är oerhört vackra! Så ja... får väl i värsta fall ha på mig vita leggings ifall det är kallt eller om jag känner att jag blottar mig för mycket.
   Dessutom ska man jue konsumera alkohol. Man vet aldrig hur man sitter då! Haha.

image27
Bild från Gotland igen.
Dels för att jag inte har mkt andra bilder på den här datorn.
Dels för att det är underbart där...
Vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0