Stockholm i bilder

Jaja, man kanske inte ska lägga upp en massa bilder på en blogg, men jag tycker att bild och ord är den perfekta kombinationen, så jag lägger upp bilder iaf. Hihihi. Här är en kortfattad historia om min Sthlms-resa :p

image1
Vi har just hoppat på det första tåget när den här bilden fotades, och detta är också den enda bilden där jag är med. muhahhaha ;p

image2
På den här bilden har vi bytt tåg och fått en softare liggkupé där tjejerna spenderade mestadelen av sin tågtid.
Här sitter Mikaela emellan de söta pojkarna Hans och Fredrik ;p

image3
Här är en bild från restaurangvagnen.
Musikkillarna myser som attan ;P

image4
Den här bilden har jag med fatt det är ett roligt minne ifrån när jag fotade den.
Hade egentligen bara tänkt fota Anna hur hon svalkade ned sig med sin öl när Rasmus sa: "Jag vill också vara med på kort!" och lutade sig fram.
Och därav den vackra bilden ;p

image5
På den här bilden har vi kommit fram till Sthlm och Ingrid ser liite rädd ut ;p
Lite större än Junis kanske? :p

image6
I Sthlm var det dock grönt och skönt...
Och varmt och soligt...
Vill tillbaka!

image7
Såhär bodde vi :)
Ni ser väl hur ordningssamma och pedantiska vi tjejer kan vara? :)

image8
Den här bilden är tagen från den livsfarliga trappan på vandrahemmet.
Den var faktiskt hur läskig som helst, vilket dörren också var för den delen.
Här poserar tjejerna ;p

image9
Jag fick äta på mitt älskade McDonalds ;D
Fast man blev lite less på hamburgare efter tre dagar på raken ;P

image10
Jag och Anna var även lite kulturintresserade utöver studiebesöken och satt i solens sken och lyssnade på en barnorkester :)
(bilden är lite större så man kan se barnorkestern ;P)

image11
Här sitter Anna och glassar sol ;D
Anser att den här bilden får representera hur soligt och varmt det var ;P

image12
Under resans gång fick vi lära oss hur farligt det kunde vara att åka tunnelbana ;p haha

image13
På tisdagskvällen hade vi en gemensam middag på Hermans :)
Det visade sig dock att Hermans var en vegetarisk restaurang, haha ;p
Gissa om vi var glada och nöjda? ;p

image14
Tog med den här bilden för jag tyckte den såg lite mysig ut ändå, hihi :)

image15
Jag var bara tvungen att ta med en bild på Hansolina som teorriserade oss med sina solglasögon ;p haha

image16
Det här är en del av skoförrådet på Dramaten.
Önskade att jag också hade plats med lika mycket skor...

image17
Vackrast på hela resan!

image18
Sista dagen i Sthlm så sprang vi omkring på stan och jag hittade den här skylten!
Sthlmarna måste tycka om oss ;)

image19
Men till slut måste man jue åka hem, snyft.
Var dock svårt att fota på hemresan då vi skrattade konstant :p

image20
Vi hade nämligen Jimmy som underhållare på vägen hem!
Och på den här bilden ser ni att han blundar, som alltid på bild ;p

Aja, det var ett urval av de ca 200 bilderna jag tog, haha ;p
Grymt rolig resa, och ett mysigt "avslut" då det snart är studenten... hjälp!

Btw, ska jag behöva säga hur mkt jag saknar värmen och solen i sthlm?
Det snöade för faen här i söndags!
Bläh, bläh.

Aja, pöss pöss!
/Fjällis



Kommentarer
Postat av: Jullan

Måste säga att min karl är bra vacker;) haha

2008-05-13 @ 22:39:42
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0